انتظار برای دردانه انتظار برای دردانه ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

❤برایـ دردانــه ام❤

معجزه ی لبخند

1396/3/9 15:54
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین در دانه ام!
بعد از تقریبا 5 ماه

من به این خونه ی مجازی مون اومدم...

میخوام بهت یاد بدم

که توی هر موقعیتی یه لبخند میتونه

نجات بخش باشه!

می دونی دردانهی نازم؛

چند روز پیش رفته بودیم پارک،کنار بستنی فروشی

یه دختر همسن و سال خودمو دیدم

که اخمهاش تو هم رفته بود

و با یه حالت عصبی به من خیره شده بود!

نمی دونم چرا ولی یهوی لبخند زدم

توی چشماش نگاه کردم و لبخند زدم

اخم هاش باز شد و لبخند زد!

و شاید باورت نشه ولی رنگ صورت عوض شد!

و من خوشحال شدم که به یک نفر

بدون هیچ حرفی عشق بخشیدم!

و لبخند دادم!

از همون روز به بعد به خودم قول دادم

که با دیدن همهی ادمهای توی خیابون

چه کودک چه پیر

لبخند بزنم

و به همه محبت هدیه کنم!

و از تو هم میخوام که وقتی به زمین اومدی

 یاد بگیری هیچ وقت لبخند رو از ادمهای اطرافت نگیری!

می دونی در دانه

آدم های به دنیا میان

تا به اطرافشون عشق و محبت بدن

و زمین رو از انرژی مثبت پر کنند!

اونا وارد دنیا میشن تا زمین رو زیبا کنند

نه فقط با لبخند؛ با یک شاخه گل؛ با یک دست تکان دادن برای یک کودک

باید خسته نباشید گفتن از ته دل به آن کارگر!، با یک سلام پر هیجان به یک پیرمرد-پیر زن!

با یک تعریف از یک جوان، میتوان انرژی مثبت هدیه داد!

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)