انتظار برای دردانه انتظار برای دردانه ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

❤برایـ دردانــه ام❤

دردانه ام یه یادتم!

1396/3/8 17:00
348 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند شیرین آینده ام سلام...

دردانه ی من مبادا یه وقت فکر کنی  فراموشت کردم!

نه جانم تو رو نمیشه فراموش کرد!

و من هر روز برا تو نقشه های رنگ رنگ میکشم!

که اگه یه روز اومدی به زمین

همونی باشی که آرزوش رو داشتم

و همونجوری بزرگ بشی که من بزرگ نشدم!

و کسی بشی که خودش رو خوشبخت ترین بدونه!

دردانه ام!

تو نیستی!

و کسی نمی داند کی خواهی امد!

و نمی دانم دختر میشوی یا پسر!

اما من دوست دارم دختر باشی...

تا تمام روزهایی که تجربه کرده م تجربه کنی

و تمام چیز هایی که احساس کردم حس کنی!

و بجنگی! سر اینکه تو هم انسانی!

و به جنگی برای حقوق زن -دختر بودنت!

 

و اما اگه تو پسر هم به دنیا بیایی

خوشحال میشم!

شاید همونقدر که اگه دختر باشی شاد میشم!

چون می تونی برای خودت زندگی کنی!

البته منظوم این نیست که تو اگه پس رباشی دیگه هیچ گونه مشکلی نداری

و زندگیت خیلی اسون میشه!

پسر بودن هم سختی های خودش رو داره!

راستش رو بخوای دردانه ام!
فکر که می کنم میبینم
اصلا مهم نیست تو دختر باشی یا پسر!
مهم این است که انسان باشی!
انسان باشی نه آدم!
انسان باشی و مانند یک انسان فکر کنی!
و از خودت انسانیت به جای بگذاری
چه دختر باش و چه پسر
این را بدان که من تا همیشه در کنارت خواهم بود
به شرط انکه انسان باشی!
و انسان بمانی!!
 
 
.: انتظار برای دردانه تا این لحظه ، 7 ماه و 24 روز سن دارد :.
 
 

 

 
پسندها (2)

نظرات (0)